3 Kasım 2017 Cuma

Uzun Bir Aradan Sonra Yeniden Merhaba...

Upuzun zaman sonra yeniden merhabalar 

Her şeyden sıkılıp bir bunaldığım zamanların birinde bir çılgınlık yapıp açtığım bu blog hayatımın bir parçası oluverdi😊 Ne kadar ara vermiş gibi görünsem de hep aklımda fikirler, hep bir yazma hevesi sürdü gitti, artık istesem de çıkaramıyorum hayatımdan. Sadece hak ettiği değeri verecek zamanı bulamıyorum şöyle uzun ve güzel postlar yazabilmek için.

Bu blog ticari kaygılardan öte hem bir günlük benim için anılarımı sık sık hatırlayabileceğim, hem de tecrübelerimi paylaştığım bir platform. Hem metinler hem de kullandığım fotoğrafların kaliteli olması için özen göstermeye çalışıyorum. İstediğim gibi olmayınca da postları yayınlayamıyorum. Ara veriyormuş gibi görünmem ondan 😊

Eşekten düşenin halini yine en iyi eşekten düşen anlat misali, ben bloglardan çok faydalanıyorum (reklam bloglarını bunun dışında tutuyorum), yazarlarını samimi ve dürüst davranıp tecrübelerini paylaştıklarını düşünüyorum ve kendi adıma da sadece bir kişiye bile faydam olsa ne mutlu bana diye düşünüp yazmaya çalışıyorum 😊 Son bir sebep, yazmak bana da iyi geliyor🤓

Ve sanırım uzun bir aradan sonra yine yazmaya devam edeceğim. 

En son yazdığım posttan bu yana hayatımda o kadar çok değişti ki 😊

Bugün bu satırları yazan Ağustos Böceği, bu blogu yazmaya başlayan Ağustos Böceği değil. 

O artık bir anne, artık dünyayı, insanları ve olayları bambaşka gözlerle izliyor, hayatı bambaşka bir bakış açısı ile yaşıyor. 

Haliyle bu blogun içeriklerine de yansır diye düşünüyorum

Umarım Anne Ağustos Böceği'nin paylaşımlarını da zevkle takip edersiniz 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...