13 Eylül 2013 Cuma

Diyeceğim o ki: Ben Sana Küstüm !



Bugün yine küçük bir şiirle devam edeceğim. 
Seviyorum bu şiiri ... 
Kendimden parçalar buluyorum ...
Kolay küsenlerdenimdir ben de ...
Ama sevmediğimden değil, aksine sevdiklerime küserim...
Eh nazımız onlara geçer tabii :)
Diğerlerinin zaten bir önemi yoktur ki ...

Bu şiir küsebilecek kadar sevdiklerimizin olsun :))



KÜSMEK NEDİR BİLİR MİSİN

Küsmek nedir bilir misin?
Küsmek dürüstlüktür.
Çocukçadır ve ondan dolayı saftır..
Yalansızdır.
Küsmek; seni seviyorumdur...
Vazgeçememektir.
Beni anlatır küsmek.
Kızdım ama hala buradayımdır, gitmiyorumdur, gidemiyorumdur.
Küsmek; nazlanmaktır, yakın bulmaktır, benim için değerlisindir.
Küsmek, sevdiğini söyle demektir... Hadi anla demektir...
Küsmek; umuttur, acabaları bitirmektir, emin olmaktır...
Yani, diyeceğim o ki:
BEN SANA KÜSTÜM !..

Nazım Hikmet 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...