14 Ağustos 2013 Çarşamba

Biraz da Ruhumuzu Besleyelim...

Öğrencilik yıllarımdan beri vazgeçilmezimdir müzik. Tüm duygularımızın yansımasıdır, tüm zıtlıkları barındırır içerisinde ... Yalnızlık, kalabalık, heyecan, hüzün, mutluluk, acı, keyif, öfke ve sakinlik ...

Bugün sizlerle yakın zamanda tanışmış olduğum ve keyifle dinlediğim bir radyo kanalını paylaşmak istiyorum... Aslında kanal 2009 yılında yayın hayatına başlamış... Ben tanışamamışım maalesef :(


Sloganları Dünya'nın müziğine yolculuk olan bu radyoda Ambient, New Age, Avant Classical, Pop Classic, Gregorian Pop, Down Tempo, World Music, Ethnic Jazz ve Soundtrack gibi müzik türlerinde yayın yapılıyor.

Ben özellikle kendimi dinlemek ya da bir konuda odaklanmak istediğimde bu radyoda yayınlanan müzikler bana ilham verir. Ayrıca kendinizle başbaşa kalmak, kendinizi dinlemek istediğinizde bu radyo iyi bir yoldaş olacaktır size. Stresten ve yorgunluktan uzaklaşmak, huzurlu bir uykuya dalmak içinse bu radyodan daha iyi bir ilaç olacağını sanmıyorum ...

Ben sadece müziklere değil, internet sitelerinde arka plan olarak kullanılan görüntülere de hayranıyım... Sadece dünyanın müziğine değil aynı zamanda dünyaya da kısa yolculuklar yapıyorsunuz ... Fotoğraf meraklılarına duyurulur !

Radyo Voyage İstanbul'da 107.4 frekansında  yayın yapıyor aynı zamanda uydu, internet gibi yollarla da dinlemeniz mümkün...Daha da fazlası var :)) Akıllı telefonlara yönelik hazırlanmış uygulamaları da bulunuyor bu radyonun...

Her ne kadar kendi sloganları "Dünyanın müziğine yolculuk" olsa da bu radyo için benim sloganım "Kendimize yolculuk.".

Siz de kendinize doğru yapacağınız yolculuklarda bu radyoyu yanınızdan eksik edemeyeceksiniz !!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...